این رویداد خاتمه یافته است و اطلاعات موجود در این سایت صرفا جنبه آرشیو دارد

 
صفحه اصلی > راهنمای نمایشگاه
.: راهنمای نمایشگاه

نمایشگاه تخصصی

امروزه بیشتر شرکت‌ها حضور در نمایشگاه‌هایی که به دلیل یک رویداد تخصصی برگزار می‌شود را به عنوان یکی از فعالیت‌های ارتباطی اجتناب‌ناپذیر در رسیدن به اهداف خود می‌دانند. زیرا تأثیرگذاری چنین ارتباطات مستقیمی با مخاطبان اصلی سازمان، که همگی برای شرکت در یک رویداد گرد هم آمده‌اند، از سایر روش‌های ارتباطات سنتی بیشتر است.

برگزاری «چهارمین کنفرانس جامع مدیریت بحران و HSE » در 19 و 20 تیرماه 1396 در دانشگاه تهران، رویدادی است که در آن متخصصان بخش‌های خصوصی، دولتی و دانشگاهی گردهم می‌آیند. برگزاری نمایشگاه تخصصی مدیریت بحران و HSE به عنوان یکی از برنامه‌های جانبی این کنفرانس فرصتی است بی‌نظیر که شرکت‌ها، تولیدکنندگان و دست‌اندرکاران مدیریت بحران می‌توانند محصولات و یا خدمات خود را به مخاطبان اصلی معرفی و جایگاه خود را در میان رقبا تثبیت کنند.

 




منافع بدست آمده از حضور در نمایشگاه
  • بهترین روش برای معرفی و ترویج محصولات تخصصی
  • تقویت شبکه ارتباطی از طریق ارتباطات دوطرفه با مخاطبان و تعامل با کارفرمایان این حوزه
  • بررسی رقبا و شناخت فرصت‌ها و تهدیدهای پیش‌رو
  • دریافت بازخوردهای مستقیم مخاطبان نسبت به محصولات و خدمات شرکت
  • فرصت ملاقات و تبادل نظر با مهمانان ویژه کنفرانس از بخش‌های دولتی، صنعتی و دانشگاهی