کنفرانس جامع مدیریت بحران پس از گذشت یک دهه از برگزاری اولین دوره خود در سال ۱۳۹۲، امروز به محلی برای گفتمان اندیشمندان، پژوهشگران و فعالان حوزه مدیریت بحران و ایمنی کشور تبدیل شده است.
این کنفرانس به پشتوانه اعتماد و همراهی برترین اساتید و پیشکسوتان حوزه مدیریت بحران و HSE، رویدادی وزین و قابل اعتنا برای تمام کسانی است که در چرخه مدیریت بحران و یا ایمنی، پژوهشگر، مدرس، دانشجو، عرضه کننده خدمت یا محصول و یا مدیران میدانهای عملیاتی هستند.
از اینرو پیشنهاد میکنیم اگر ارائه دهنده خدمت یا محصولی هستید و علاقمندید که محصول شما هرچه بیشتر و بهتر به مخاطبان تخصصی معرفی و شناسانده شود، با ما همراه باشید. ما در این همراهی بدنبال تعریفی برد-برد از مشارکت هستیم.
به دلیل تأثیر مهمی که برندینگ بر کل مجموعه دارد، برای هر کسبوکاری لازم و ضروری است. از جمله مهمترین منافع برندینگ میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
🔹 برندینگ، آگاهی و توجه نسبت به کسبوکار را افزایش میدهد: مهمترین خاصیت برندینگ برای هر کسبوکار، افزایش آگاهی مردم و معروفیت کسبوکار است.
🔹 برندینگ، ارزش کسبوکار را بالا میبرد: برندینگ با شناساندن هرچه بیشتر و تقویت جایگاه برند، آن را به فرصت جذابتری برای سرمایهگذاری تبدیل میکند.
🔹 برندینگ باعث جذب مشتریان جدید میشود: برندینگ باعث مثبتتر شدن هر چه بیشتر برداشت و تداعیات مردم نسبت به برند میشود و با تقویت حس اعتماد مردم احتمال خرید و ارجاع دیگران را افزایش میدهد.
🔹 برندینگ عاملی در جهت تقویت رضایتمندی و افتخار کارکنان به کسبوکار است: طبیعتاً شخصی که برای برندی کار میکند که شناختهشدهتر است و مردم بیشتر به آن علاقهمند هستند، رضایت و علاقه بیشتری نسبت به کار خود دارد. این رضایت به نوبه خود باعث ایجاد حس تعلق و اشتیاق به کار و در نتیجه، افزایش بهرهوری میشود.
برای اطلاع از شرایط همکاری، ضمن مطالعه تعرفه اسپانسری، میتوانید با دبیرخانه کنفرانس تماس بگیرید.