اطلاعیه شماره ۱

به اطلاع پژوهشگران ارجمند می‌رساند نتایج داوری مقالات ارسالی به دبیرخانه هشتمین کنفرانس جامع مدیریت بحران و HSE اعلام و در پنل کاربری پژوهشگران قابل ملاحظه است. لازم به ذکر در این مرحله، پژوهشگرانی که مقالات آنها مورد پذیرش قرار گرفته است می‌بایست ضمن واریز وجه ثبت‌نام و بارگذاری تصویر فیش واریزی و تصویر کارت دانشجویی (در صورت ثبت‌نام دانشجویی) در پنل کاربری تا تاریخ ۲۱ بهمن‌ماه، نسبت به تهیه و ارسال فایل ارائه مقاله خود (پوستری یا شفاهی) حداکثر تا تاریخ ۲۳ بهمن‌ماه جاری اقدام نمایند.
بدیهی است عدم اجرای کامل این موارد تا تاریخ‌های ذکر شده باعث حذف مقالات از ادامه روند مربوطه (قرارگیری در برنامه زمانبندی و ارایه گواهی پذیرش) خواهد شد.
پژوهشگرانی که مقاله آنها بصورت پوستری پذیرش شده و برای چاپ پوستر خود محدودیت دارند، می‌توانند ضمن بارگذاری فایل PDF پوستر مربوطه در پنل کاربری خود و واریز مبلغ ۱۰۰ هزارتومان بابت هزینه چاپ پوستر تا تاریخ ۲۳ بهمن‌ماه و هماهنگی با دبیرخانه کنفرانس، از خدمات ایشان برای چاپ و نصب پوستر بهره‌مند گردند. بدیهی است در این خصوص به درخواست‌های بعد از تاریخ ۲۳/۱۱/۱۴۰۲ ترتیب اثر داده نخواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *